niedziela, 20 listopada 2011

gold

Kolejna niedziela.. A ja nie lubie niedziel. Nudze sie jak cholera, wiec w sumie to tez zaowocowało tym, ze pisze sobie ten post. 
Byłam dzis z rodzicami w takim mini centrum handlowym, glownie po kosmetyki, ale przeszlysmy sie z mama rowniez po roznych sklepach z ciuchami. Znalazlam bardzo ladna srebrna tunike oversize, ktora chcialabym zalozyc na 18 kolegi, ktora bedzie juz za ydzien, ale mama powiedziala, ze juz mam podobna i mi nie kupi. To nie. Sama sobie kupie.
Tak wiec oto zaprezentuje Wam tą oto bluzke, przez ktora nie mam innej- srebrnej!
 
Dobra, to ja spadam czytać lekturę do pracy maturalnej:)
Miłego dnia!

PS moze polecicie mi jakas ksiazke o II wojnie swiaowej?


zlota bluzka sh
spodnie sh
czapka sh
buty szafa.pl
torba reserved

1 komentarz:

  1. Super stylizacja, niezłe łupy:)
    Za ile sprzedajesz koszulki z poprzedniego posta?:)
    Obserwuję z miłą chęcią! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń